Forum www.1gdwgrot.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
XXX GoHaRT

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.1gdwgrot.fora.pl Strona Główna » Imprezy harcerskie Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
XXX GoHaRT
Autor Wiadomość
kinia=)




Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 622
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post XXX GoHaRT
… Mieszka w lesie głębokim, z drapaczy chmur zerka, węgiel ojciec wydobywa, stopy w słonym morzu moczy. Plisowanki w szkole nosi, pyrki w misie mama stawia, a pod strzecha lampa płonie, by noc pod Giewontem złocid. W każdym zakątku kraju wielkiego, mieszka ktoś taki co dumny byd może. A z czego? A z domu własnego, chętnie opowie co w nim ciekawego, o kuchni, o strojach, o gwarze, tradycjach- bo kraj kolorowy jak piękne regiony…. .

Regulamin:

Komenda Hufca ZHP w Gorlicach zwana dalej Organizatorem zaprasza w dniach 23-25 września 2011 roku na:
XXX Gorlicki Harcerski Rajd Turystyczny
a kogo? A Każdego harcerza ( harcerkę, instruktora,etc.) w wieku od 10 lat oraz osoby zainteresowane harcerstwem.
Rajd odbędzie się bez względu na warunki pogodowe na trasie Gorlice –Folusz – Lipinki.

Cele rajdu:
- popularyzacja turystyki pieszej
- poznawanie uroków Beskidu Niskiego – naszej Małej Ojczyzny
- promocja harcerstwa pośród mieszkańców powiatu gorlickiego
- odkrywanie uroków ruchu harcerskiego

Kadrę rajdu stanowią:
- hm. Wojciech Brągiel – komendant rajdu, koordynator logistyczny
- phm. Piotr Karcz - programowiec rajdu,
- phm. Agnieszka Brągiel – opieka finansowa, doradztwo
- opiekunowie patroli – dozór nad uczestnikami

Ramowy Program:
23.09 piątek
- patrole rajdowe obowiązane są zameldować się na starcie rajdu tj. na cmentarzu wojennym nr 88 w Gorlicach w godz. 13- 16.
- dotarcie pieszo do miejsca zakwaterowania (podane na starcie rajdu)
- koncert inauguracyjny pt. „Góry Muzyką Malowane”. Osobny plakat w załączeniu i na stronie [link widoczny dla zalogowanych] Uczestnicy rajdu mają zapewnione miejsca siedzące najbliżej sceny.

24.09 sobota
„Świtem wędrować” – wymarsz na trasę Gorlice – Folusz
Na miejscu :
- posiłek regeneracyjny, ognisko , prezentacje patroli

25.09 niedziela
- wymarsz na trasę Folusz – Lipinki
- msza św.
- bieg „na stopieo” , dla wędrowników możliwośd zaliczenia zadao do wybranych sprawności.
- apel, zakooczenie rajdu ok. godz. 15.30

Zgłoszenie i uczestnictwo:
Wpisowe na rajd wynosi - 15 zł.

W ramach wpisowego organizator zapewnia: noclegi w warunkach turystycznych, wrzątek do posiłków, ciepły posiłek w sobotę, atrakcje programowe, pamiątkową plakietkę, nagrody dla najlepszych). Ważne ! Opiekun (drużynowy) również opłaca wpisowe, natomiast otrzymuje rabat w wysokości 1 zł za każdego członka patrolu. Maksymalny rabat wynosi 15 zł.

Zgłoszenia należy przesyład na adres mailowy [link widoczny dla zalogowanych] lub listownie na adres hufca: ul.Cicha 3 , 38-300 Gorlice zgodnie z załączonym wzorem do dnia 15.09 (czwartek) 2011r.
Wpisowe należy wpłacad osobiście w komendzie hufca w godz. dyżurów
lub na konto hufca nr 89 1240 5110 1111 0000 5204 1680 z dopiskiem nazwa i numer drużyny , ilośd osób.
Dodatkowo jest możliwośd wykupienia pakietów:
Pakiet komfort - 5 zł/os – przejazd powrotny, przewóz plecaków w sobotę na miejsce zakwaterowania,
Pakiet prestiż- 10 zł/os – koszulka jubileuszowa, gadżety rajdowe
Odpłatnośd za dodatkowe pakiety pobierana jest na miejscu startu, jednak taka opcja musi byd zaznaczona wcześniej na formularzu zgłoszeniowym.

Zadania przedrajdowe:
-każdy zgłoszony patrol przygotowuje prezentacje wybranego przez siebie regionu kraju pod względem: kultury, języka (gwary), kulinariów, strojów itp. Na czas prezentacji członkowie patroli utożsamiają się z prezentowanym regionem jak najlepiej go promując. Uwaga! region Beskid Niski promuje kadra rajdu. Nasze regiony typu górale, łemkowie są dozwolone jednak będą najniżej punktowane Wink
-zapoznanie się z Programem Związkowym „Rok Regionów w ZHP”

Wymagane wyposażenie uczestnika rajdu:
Regulaminowe umundurowanie i aktualna książeczka harcerska (dotyczy harcerzy) , zieloną koszulkę, wygodny sprzęt i ubiór do turystyki pieszej, prowiant na czas trwania rajdu.

Wymagane wyposażenie patrolu:
Apteczka, min. 2 latarki, kamizelka odblaskowa, polisa ubezpieczeniowa lub ksero z polisy szkolnej (jeśli obejmuje),kompas, mapa Beskidu Niskiego, jedna świeczka tortowa, notes, długopis, coś czym pozytywnie zadziwicie kadrę rajdu, jedną rzecz której na pewno nie ma inny patrol, wydrukowaną listę patrolu potwierdzoną przez komendę rajdu.

Inne (ale również ważne):
Za szkody powstałe z winy uczestników odpowiadają sami uczestnicy oraz ich opiekunowie. Za nieprzestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeostwa, zasad poruszania się po drogach i szlakach oraz prawa i przyrzeczenia harcerskiego kadra rajdu może usunąd uczestnika z imprezy

Do zobaczenia na szlaku
CZUWAJ !
Organizator





Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:37, 05 Wrz 2011 Zobacz profil autora
kinia=)




Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 622
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
KONKRETY:
- termin 23-25
- koszt 15 zł chyba ze ktoś jest chętny płacić 20cia???
-zgłoszenia do 15go wiec robimy tutaj listę, którą zamykam 15go o 18stej
- zadania przedrajdowe:
~ prezentacja jakiegoś regionu trzeba się na najbliższej zbiórce zdecydować jaki promujemy, ja Z KIMŚ MOGĘ POMÓC OPRACOWAĆ FORMĘ PROMOCJI ALE NIE SAMA BO MAM OBRONĘ KOŃCEM WRZEŚNIA
~ link do tej propozycji wrzuce i KAŻDY bedzie musiał to przeczytać, tego nie ma duzo:P

tutaj robimy listę, a szczegoły ktory region ustalimy na najbliższej zbiórce=)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:42, 05 Wrz 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.1gdwgrot.fora.pl Strona Główna » Imprezy harcerskie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin